Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2018 02:20 - Тормоза в училище и последиците от него!
Автор: badlikethem Категория: Лични дневници   
Прочетен: 888 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте! 
Тази тема е до болка позната на повечето със сигурност. Няма да съм първата, нито последната написала нещо  по-разнично по темата. Споделям личния си опит от моите ученически неволи, винаги ще има две категории в училище и за съжаление няма как да се избегне това. Като повечето бях във втората категория на "задръстените". Всеки ден подигравки, знаете как е.. Преместих се в друго училище нямаше успех, имаше момент в които се опитах да изневеря на себе си и да се променя, да достигна нивото на безгръбначните ми съученици, ефекта беше краткотраен. Беше ми мъчно ,че нямах гадже общо взето нямах тези моменти ,които изживяваха другите и още по-гадно се чуватвах, за това че съм различната. Тормоза имаше още по-голям ефект, защото поддавах на обидите им.Беше трудно ден след ден ,едно и също.Всеки ден след училище плачех.
Истината обаче е този тормоз колкото и глупаво да ви звучи има и положителни страни, ако оцелеш след него нищо не може да те пречупи цената е солена, но урока безценен! Трудно е , тежко е факт, но повярвайте ми оцелява се има и "жертви" понякога тормоза създава комплекси и те остават, един ден ще ви изиграят много лоша шега ако не ги преглътнетв. Зареди това което е било в училище ще се подцените, а не трябва. Години след като завърших училище се подценявах и всяка една ситуация с която се сблъсквах я сравнявах с миналото пречеше ми ужасно много, а годините си отминаваха. Дадох си сметка , че това е минало и е време да ""отворя нова страница"" в живота ми  и сега е много по-добре , когато забравиш миналото, обидите и всичко останало трябва да осъзнаеш,че живота ти тепърва предстои с всички хубавите моменти. Не позволявайте да се промените , за да се харесате на някого не си заслужава!


Тагове:   училище,   тормоз,   живота,


Гласувай:
3




1. germantiger - Поздрави за откритостта ако сте искрена в постинга
08.12.2018 03:30
Аз съм 74-и набор - раснах по червеното време на кому онанистите.

При нас боя, побоя и гаврата бяха нормално явление, поне в началното уилище където аз учех - Кирил и Методий - Варна, псоел го "направиха " свети свети/св. КиМ.

Първите години бях обект и явнбо жертва, след това обаче аз съм се гаврил с отделни "хора" и досега в моя живот нямам проблем да посегна на мъж (на момиче или жена никога).

За разлика от теб имах си както се казваха на жаргон гаджета, от пубертета нататък имах успех сред момичетата (ползвам фразеологизма клише). В средното училище или в моя случай Хуманитарна г-я "Константин Преславски" - Варна, бях вече лидер.

Убеден съм, че момчето трябва да расте в среда с насилие, разбира се насилие е силна дума и тук НЯМАМ предвид пропаднал баща, семейство алкохолици, битова практика с бой итн.

Едно дете - момче трябва да се бие с други момчета - това е фундаментално, разбира се, според мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: badlikethem
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5048
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031